Julfint
Åh den här helgen har vi gjort det så julmysigt här hemma. Vi har byggt pepparkakshus, klätt granen och bakat. Dessutom har vi hunnit med att åka till badhuset, haft en födelsedagsmiddag och ett kalas. Lagade en grymt god middag, oxfilépasta - mums!
 
 
     
 
Full fart hela helgen med andra ord och jag är så tacksam för alla fina människor som finns runt omkring mig. 
 
Jag har tänkt mycket på hur jag kan må så mycket bättre hemma på helgerna och varför mitt humör pendlar så mycket. Jag har väl inte direkt kommit fram till något och ett svar på frågan finns inte. Däremot har jag bestämt mig för att när jag blir "låg" ska jag försöka lyfta blicken och se allt som är positivt i mitt liv och min vardag (för det är massor!!!) och bara försöka hitta den här tryggheten och lugnet i mig själv❤.