Hej och Välkommen till min blogg!
Hej,
 
Kul att just du har hittat till min blogg! I beskrivningen av min blogg har jag skrivit att ni i bloggen kommer få följa mig i min vardag och min väg mot ett "sundare" liv. Och vad menas då med det tänker ni? För att göra en lång historia kort så har jag sedan gymnasiet (ca 8 år sedan) haft ett osunt beteende kring framförallt träning. Nu under sommaren 2017 har det eskalerat och även bidragit till att mina kostvanor påverkats. Som resultat av det här gick jag såklart ned i vikt och mådde inte alls bra, varken psykiskt eller fysiskt. Jag går nu under behandling och har påbörjat min väg mot ett sundare och lyckligare liv tillsammans med min sambo och mina två fina barn. I bloggen är tanken att ni ska få följa min väg, mina tankar kring detta och den inre kamp jag har mot denna sjukdom. Jag hoppas ni vill följa med på min resa!