Tillbaka
Hej på er,
 
Nu har det ekat tomt här inne bra länge. Både jul och nyår har passerat och vi har överlevt det också, skämtosido. Men som sjuk i ätstörning var det inte bara med glädje och iver man såg fram emot julledigheten och då tänker jag framförallt på julhelgen som inför kändes som väldigt jobbig med en massa mat och godsaker.
 
Med facit i hand så gick julhelgen över förväntan. Det var däremot vid nyår som det blev som "värst". Eller kanske dumt att uttrycka sig så, men det var då jag åt som mest både mat och godsaker. Jag vågade där på nyårsaftonen släppa den här jävla kontrollen för en stund och åt och drack gott hela kvällen. Just där och då kändes det så befriande och skönt. Däremot kom smällen dagarna efteråt när man fick tankarna om att allt spårat och så vidare.
 
Överlag så har julledigheten varit helt underbar. Fått spendera mycket tid med min familj, vi har precis som jag hade hoppats på hunnit åka en del pulka (boob) och gjort andra roliga saker. Och framförallt bara fått tagit det lugnt tillsammans och tagit dagen som den kommer.
 
Det var lite kort om vad som hänt sen sist jag kikade in här. Nu har vi redan hunnit in i vecka 3 på det nya året och livet rullar på. Nu fortsätter vi resan framåt mot ett roligt, välmående och spännande 2018.