Kvällsfika
Gokväll! Dagarna bara flyger iväg och det är redan onsdag. Jag försöker hitta lite nya rutiner gällande mina dagar som föräldraledig. Kan skriva lite mer om det i ett separat inlägg. 
Ett ständigt återkommande samtalsämne hos min "behandlare " på länsät är det här med kvällsfikat. Jag älskar att äta på kvällen, men jag tycker att det målet är jobbigt. Mjuka mackor och fil med müsli är jobbigt. Därför är det något som jag måste våga öva på. 
Jag har nyss huggit in på denna skål innehållande fil, granola och en banan. Ett kvällsmål helt enligt kostschemat. 
Just nu måste jag erkänna att det känns väldigt tufft. Så många som påpekar att banan är så dålig frukt med  en  massa kalorier så det har blivit ett jobbigt livsmedel senaste tiden. Men det var väldigt gott - så ska föröska fokusera på den känslan.