Mysig dag
Den jobbiga känslan i kroppen satt kvar under stora delar av dagen igår, åtminstone under förmiddagen. Eftermiddagen bidrog ändå med en hel del positiv energi i form av besök hos svärföräldrarna samt lite bubbel och vin tillsammans med fina kollegor. 
Den här dagen har däremot varit mysig från start. Myst och lekt med familjen och varit hyfsat lugn. Varit till pulkabacken, fikat och bara varit helt enkelt. Älskar det!
Till eftermiddagsfika mumsade vi på ovanstående windsorkaka (som för övrigt var gudomligt god). Jag åt två stora bitar, kunde helt enkelt inte låta bli. Såhär efteråt tycker jag det är oerhört jobbigt att fortsätta äta enligt "plan". Det vill säga att fortsätta äta den mängd middag jag ska och ett riktigt kvällsmål. Jag vill bara kompensera med att äta mindre. Men samtidigt är jag lika hungrig så vet ju innerst inne att jag måste äta.