Nya rutiner
Som jag nämnt i tidigare inlägg har jag återigen gått hem på föräldraledigt. Varit in och jobbat ca 4 månader och blir nu hemma i 3 månader. Och dom här månaderna har jag bestämt mig att verkligen förvalta på bästa sätt. Jag ska se till att njuta och ta hand om både barnen och mig själv. Tidigare när jag varit föräldraledig har mycket handlat om träning och promenader. 
Så de dagar sonen går på dagis (tisdag-torsdag) har jag skaffat mig en mysig rutin som jag måste erkänna att jag längtar till. Efter att ha lämnat honom vid 9 så åker jag hem och nattar minstingen för hennes vila. Sen slår jag mig ned i favoritfåtöljen och tar lite mysig egentid. Det innebär mellanmål i form av mackor och te samt en bra bok. Super härligt och tror det är viktigt att ta sin egentid för att vara en bra förälder.